6 Aralık 2013 Cuma

Gül'de güzel bir çekiliş...

Harika Bir ''ÇEKİLİŞ'' Daha - Sizler İçin :)

Merhabalar ve merhabalar güzeller.

 Geçen çekilişimin sonucunu açıklarken hiç üzülmemenizi ve çok daha güzel yarışmalar yapacağımı söylemiştim. Ve işte o gün geldi  çattı:) Birbirinden güzel kullanışlı hediyelerle karşınızdayım.

Peki neymiş bu hediyeler gelin birlikte bakalım:)





Elidor saç şekillendirici bakım kremi


Avon egzotik kokulu vücut losyonu


Maybelline BB Krem


L'oreal Professionel Saç Onarım kremi ve şampuanı 


Hametan kremi anlatmaya gerek yok zaten artık hepimiz onu tanıyoruz:) Yazısını için Hametan  Çok beğendiğiniz için tekrar koymak istedim.


Solait otobronzan ve Pastel ojeler. Otobronzanların nasıl kullanıldığını anlattığım yazıyı buradan okuyabilirsiniz.


Gelelim katılım koşullarına;

Zorunlu şartlar
  • GFC Ve Google + dan izleyicim olmanız (+2 hak)
  • Gogle + dan çekilişin duyurusunu yapmanız (+1 hak)


Yok bunlar bana yetmez hediyeleri çok beğendim şansımı daha da arttırmak istiyorum diyorsanız şartlar devam:)

  • Blogunuz da ayrıntılı ve resimli  paylaşımlara (+4 hak) vermek istiyorum. Emek verdiğiniz o güzel bloglarınız da duyuru yapmanız ve vakit ayırmanız bu hakları fazlasıyla hak ediyor:)
  • Twitter dan @fuchsia_fashion hesabımı takibe alıp , duyuru tweet 'ini RT lemeniz  (+2 hak) 
  • Facebook tan Fuchsia İn fashion sayfasını beğenip duyuru linkini paylaşmanız (+2 hak)
  • Bloglovinden takibe almanız (+1 hak)
  • Bunların haricinde yapacağınız hertürlü paylaşımlar için (+1 hak)
Son olarak yerine getirdiğiniz tüm şartları yazının altına yorum olarak bırakmanız.

Yalnız bu konuda sizlerden bir şey rica edeceğim lütfen yerine getirdiğiniz şartların linkini yazıp ve izlediğiniz ismi de belirtirseniz çok ama çok sevinirim:)

11 Kasım Pazartesi günü çekilişimi sonlandıracağım. Kazananları bu sefer Random.org dan belirlemek istemiyorum.  Birçoğunuz haklı olarak pek adil olmadığını belirtti. Bu konuda sizlerden fikir bekliyorum. Adil olduğunu düşündüğüm bir sistem bulamazsam elimle kendim yapmayı düşünüyorum. 

Hiç yorum yok: